Uprzejmie informujemy, że w Urzędzie Gminy Mieleszyn (pokój nr 9) istnieje możliwość potwierdzenia profilu zaufanego.
Profil zaufany jest to rodzaj podpisu elektronicznego, który zastępuje bezpieczny e-podpis w kontaktach z administracją i umożliwia weryfikację tożsamości. Dzięki niemu wybrane sprawy urzędowe można załatwić bez wychodzenia z domu. Profil zaufany jest bezpłatny.
W JAKI SPOSÓB ZAŁOŻYĆ PROFIL ZAUFANY?
1.Założyć konto na portalu www.epuap.gov.pl .
2.Złożyć wniosek o utworzenie profilu zaufanego, poprzez konto na ePUAP.
3.W ciągu 14 dni od dnia złożenia wniosku osobiście udać się do jednego z wybranych urzędów (lista urzędów dostępna jest w systemie ePUAP), by tam potwierdzić swoją tożsamość oraz zweryfikować dane osobowe z danymi wprowadzonymi do systemu. To jedyna konieczna wizyta w urzędzie. Od momentu potwierdzenia tożsamości i uaktywnienia profilu zaufanego użytkownik może posługiwać się nim w komunikacji z różnymi instytucjami.
WYMAGANE DOKUMENTY
dowód osobisty lub paszport
OPŁATA
Profil zaufany to usługa bezpłatna dla wszystkich obywateli, którzy założą konto na www.epuap.gov.pl
GODZINY PRACY:
poniedziałek 8:00-16:00, wtorek –piątek 7:00-15:00
MIEJSCE ZAŁATWIANIA SPRAWY:
Urząd Gminy Mieleszyn
Mieleszyn 23
62-212 Mieleszyn
pokój nr 9
tel.: 61 429 50 65, 61 429 50 60